dijous, 15 de novembre del 2012

PRIMER ANIVERSARI DEL BLOG!

Un dia com avui, fa exactament un any, vaig decidir obrir aquest blog. Tot plegat va sorgir de la necessitat constant que té aquesta servidora d’escriure tot allò que li passa pel cap, que pensa, que analitza, que experimenta, que viu. Els que em coneixeu, sabeu d’aquesta dèria...


En el primer post que vaig escriure, a manera de declaració d’intencions, em remetia a aquella meravellosa pel·lícula titulada “La finestra indiscreta”, de Hitchcock, en la qual en James Steward aprofita una convalescència forçada per a observar la vida des de la finestra de casa seva. És aleshores quan veu, per primera vegada, tot allò que hi ha a l’altra banda i que mai s’havia aturat a observar. La meva finestra vol ser exactament una d’aquestes finestres, on t’atures, contemples, reflexiones, experimentes i, després, comparteixes. Perquè aquesta és l’altra gran dèria que tinc: compartir-ho amb tots vosaltres.

És per això que un dia com avui aprofito per dir-vos: GRÀCIES, amics i desconeguts, per llegir-me, per escoltar-me, per compartir.

4 comentaris:

  1. Moltes felicitats Tània, segueix amb aquesta força...molts ànims!

    Isabel Darnell

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Isa! Un petó molt i molt fort

    ResponElimina
  3. Cada dilluns segueixo el teu blog, ja fa un any?. Felicitats, aquesta finestra teva ens fa recordar, pensar i disfrutar de les petites/grans coses del día a día. Segueix compartin amb nosaltres les teves reflexions.Endevant.

    ResponElimina
  4. Gràcies, Àgueda. Un any de moltes coses compartides. Seguirem, doncs, amb tantes ganes com al principi!

    ResponElimina