dimecres, 25 d’abril del 2012

UN DIA ESPLÈNDID


Avui fa un d’aquells dies de primavera en què tot sembla possible. El sol llueix amb tanta força i els colors són tan intensos que vés a saber si l’hivern ja ha quedat definitivament enrere. Sóc jo, o veritablement tot és tan bonic? Potser sóc jo, perquè avui és un dia esplèndid per a mi: m’ha arribat el primer exemplar del meu segon llibre. Me l’envia la Berta Bruna i tot el seu equip, des de Columna i jo els dic en veu alta: Gràcies! Gràcies! Gràcies! Encara fa olor a tinta! Aquí us en deixo una fotografia perquè el moment és únic i n’ha de quedar constància!


Ja falta poc, el 15 de maig a les llibreries!


3 comentaris:

  1. ENHORABONA, AUTORA !!!

    UN ALTRE TROS DE TU MATEIXA QUE COMPARTIRÀS AMB MOLTS LECTORS !

    JA NOMÉS VEIENT LA PORTADA I AQUEST SUGGERENT TÍTOL(EXTRAORDINARI!),VENEN GANES DE POSAR-SE A LA CÚA DE LA LLIBRERIA !
    ENCARA 19 DIES PER "TOCAR-LO" ?? BUFF!

    ResponElimina
  2. Aquest será el llibre primer de la pila que tinc a la meva tauleta de nit, cada nou llibre es com una porta oberta a un mon desconegut i atractiu, entrar a la vida de personatges que acaben forman part del teu día a día i que et donen ales cap a mons amb sentiments, il.lusions que estarán amb tú fins al final. Felicitats.

    ResponElimina